sábado, 18 de octubre de 2008

Vivències privilegiades? El perquè d'aquest títol al meu blog

Vull ser mestra!

Com a una opinió personal he de dir que tinc una "espineta clavada" des de fa temps quan la gent em pregunta... què estudies? i jo lis conteste: magisteri d'infantil... i em responen amb un insignificant i pobre "ah!" Aleshores... ara em pregunte jo: per què? pensen que és molt senzill ser mestra d'infantil? per què ho veuen malament i de alguna forma ho menyspreen?

Crec que no hi ha millor tasca que ser mestra i més encara d'infantil. Us diré moltes raons:

- On millor que en una escola veuré un desfile de moda a diari?
- En quin lloc em diran que estic guapa encara que em visca de la mateixa manera tots els dies?
- On, sinò en una escola, m'abraçarien personetes dient-me que em volen?
- En quina altra part podria jo olvidar-me de les meues penes perquè he d'atendre a la dels altres?
- Qui més que jo rebrà més flors a diari?
- On millor que en una escola podria guiar les primeres lletres dels xiquets, que alomillor algun dia escriuen un llibre?
- En quin altre lloc veuré milers i milers de rialles cada estona?
- En quin lloc el rebran amb els braços oberts només per faltar dos dies?...

La resposta és molt evident:
Sols en una escola i amb XIQUETS és on reps TOTES AQUESTES VIVÈNCIES PRIVILEGIADES. No tot el món pot compartir i veure aquestos moments, els primers moments del desenvolupament dels xiquets... És una sensació molt gratificant i una vivència privilegiada que de vegades, ni els propis pares dels nens se n'adonen.
I d'ací és d'on ve el títol que li he posat al meu blog.

Salutacions i gràcies!!! :)
Hi ha gent que no valora la tasca important que té una mestra, però he de dir i vaig a intentar amb aquest blog, concienciar a les persones...

No hay comentarios: